Thursday 21 August 2014

Drama ~ Rindu Awak 200%

Seriously, tak pernah minat ngan Zul Arifin sebelum ni.. And that is why tak layan drama Rindu Awak 200% masa mula2 start main kat tv. Tapi, lama2 ter-layan la pulak. Boleh2 pulak melting kat karakter Kapten Zill Faezrul yang sangat2 la sabar-tahap-tak-logik! Haishhh...


Tak pasal2 aku dah feeling2 tgk citer ni... hehehe... Sebagaimana feeling aku masa layan drama Love You Mr Arrogant dulu, feeling yang sama gak ngan citer ni. Cuma aku lagi suke Zara Zya banding Ayda Jebat ni. Aku rasa Ayda agak kaku dan plastik. Huhuhu..

And aku sangat2 layan ngan salah satu OST citer ni.. Maafkan Aku - Asfan...

1 comment:

  1. Hit benar dramanya~ bukunya tak pernah baca. Tp macam rasa tak boleh sabar dengan heroinnya. ;) Apasal rasa, semua...tak, kebanyakan watak dari hero&heroin sampai watak jahat, mcm nak tak nak je cakap. Styleorang sekarang agaknya ye

    ReplyDelete