Thursday 8 October 2015

Dah start layan drama Korea plak!


Tak sangka ai akan terjebak dalam drama korea ni! Adoiii…

Semuanya bermula dari citer My Love From Another Star yg ditayangkan di TV8 bulan 4 hari tu. Suka sgt dengan citer tu. Suka ngan hero & heroin dia gak!

Lepas citer tu, layan plak citer Secret Garden. Sangkut lagik!!! Dan akhirnya aku terjebak! Mula-mula sekali, aku google citer2 drama korea yg best pastu aku buat list dan lepas tu aku download kat pc ofis dan copy save kat hp. Giler gigih! Hahahaha..

So far, berkat tiap pagi g ofis and ptg otw blk rmh and malam sblm tdo and weekend menghadap hp.. mata confirm bakal rabun.. dah few drama yg aku tgk sejak bln 8! Memang sah2 addicted ngan korea2 ni dalam sekelip mata! Haisshhh… 

Well actually, sebelum citer My Love From Another Star tu, tipu la kalau tak pernah layan citer korea kan sebelum ni. Tapi dah lama giler… alaa.. zaman Winter Sonata tu.. Tapi, honestly, citer Winter Sonata tu aku tak tengok pun. Aku tgk citer Autumn In My Heart & Full House je. Citer Princess Hour sempat tengok sekerat. Sampai skrg tak tau ending dia. Hahahaha…

Ni list drama Korea yg aku dah layan bebaru ni… kebaruan sangat.. term lain.. ketinggalan ketapi betul! Ada aku kesah!


















11. 49 Days – baru start layan



List dalam tempoh 2 bulan! Hahahahaha.. Korang notice tak, mostly citer tu semua genre romantic fantasy? Hehehehe.. So far, drama no 1 & 2 the best stakat ni.


Bila mata penat ngadap HP, ngadap novel plak. Kesian mata tak rest. Huhuhuh..

No comments:

Post a Comment